Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

گروه مالی فیروزه با سال‌ها فعالیت موفق در حوزه‌ی ‌سرمایه‌گذاری، اقدام به برگزاری یک سمینار یک روزه با عنوان «راهکارهای مدرن تأمین‌مالی و مدیریت دارایی در شرایط تورمی» کرده است. 

راهکار شرکت‌ها برای برون رفت از بحران نقدینگی در شرایط تورمی 

 
گروه مالی فیروزه با سال‌ها فعالیت موفق در حوزه‌ی ‌سرمایه‌گذاری، اقدام به برگزاری یک سمینار یک روزه با عنوان «راهکارهای مدرن تأمین‌مالی و مدیریت دارایی در شرایط تورمی» کرده است. 
  
 تورم، یکی از چالش‌های مهم اقتصادی برای تمامی کسب و کارها طی بحران‌های اقتصادی سال‌های گذشته بوده و تأثیر چشمگیر ان بر پیچیدگی‌های تامین مالی و سرمایه‌گذاری بر تمامی شرکت‌ها مشاهده می‌شود. 
در شرایط تورمی، ارزش پول به تدریج کاهش یافته و این خود از طرفی، کاهش قدرت خرید و افزایش هزینه‌ها برای مشتریان را در پی داشته و از طرف دیگر، مشکلات عدیده‌ای برای شرکت‌ها همچون امکان ایجاد گردش مالی درست و دسترسی به منابع مالی ارزان را ایجاد کرده است. 
حال، پرسش اساسی این است که به راستی راه برخورد صحیح و هوشمندانه با این چالش‌ها و امکان تأمین مالی موثر و در نهایت سرمایه‌گذاری موفق در این فضا چیست؟ 
  
یکی از راهکارهای مورد استفاده در شرکت‌های بین‌المللی استفاده از ابزارهای مالی در گذر از این تورم برای شرکت‌ها است. گروه مشاوره مدیریت دیلویت در گزارشی با عنوان «خدمات مالی در عصر ناپیوستگی - ترسیم مسیری برای دنیای جدید» یکی از راهکارهای گذر از بحران تورمی را استفاده از ابزارهای مالی جدید و نوآورانه برای تامین مالی و مدیریت مالی دانسته و با مطالعه‌ی موارد مشابه، نقش فعالان بازار سرمایه در این مسیر را از همیشه پررنگ تر می‌داند. 
  
در ایران نیز چند سالی است این ابزارها توسط گروه‌های مالی و سرمایه‌گذاری مختلف با شرایطی منعطف و البته با رویکرد کمک به کسب و کارها خارج از شبکه‌ی بانکی ایجاد شده اند. به همین منظور گروه مالی فیروزه برای نخستین بار سمینار «راهکارهای مدرن تامین مالی و مدیریت دارایی در شرایط تورمی» را برگزار و از برخی از امکانات و ابزارهای مرتبط رونمایی خواهد کرد. این رویداد با همکاری اتاق بازرگانی ایران و آلمان و شرکت مشاوره مدیریت تجربه‌ی شاپرک آبی برگزار خواهد کرد. 
  
در این رویداد که در تاریخ ۲۹ امرداد برگزار خواهد شد، سخنرانان در باره‌ی موضوعاتی مانند «نقش نقدینگی در رشد»، «راهکار های مدیریت مالی در شرایط بحرانی» و «راهکارهای تامین مالی در شرایط تورمی» صحبت خواهند کرد و در انتهای این رویداد، شرکت کنندگان امکان دریافت اطلاعات بیشتر برای پیشبرد موضوعات مرتبط با تأمین‌مالی و مدیریت دارایی را خواهند داشت. 
  
به همین منظور، حضور در این سمینار به تمامی مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران مالی شرکت‌های فعال در فضای کسب و کار ایران توصیه می‌شود. 
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این سمینار یک روزه، می‌توانید از طریق این لینک اقدام یا با شماره تماس گروه مالی فیروه ۷۹۶۷۲ تماس حاصل فرمایید.

فیروزه

فیروزه

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24